فیلم سینمایی« در آغوش درخت » در ارومیه بر روی پرده اکران می‌رود

 فیلم سینمایی« در آغوش درخت » در ارومیه بر روی پرده اکران می‌رود
فیلم سینمایی«  در آغوش درخت»  ۱۸ مرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور با حضور کارگردان ، بازیگران و عوامل تولید طی مراسمی ویژه برای نخستین بار در « پردیس سینمایی مهر » ارومیه بر روی پرده اکران می‌رود.
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد خبر :  ۳۵۰۶۰۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان،  مسئولان و دوستداران هنر سینما به همت حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار می‌شود؛ ضمن تجلیل از عوامل تولید این اثر سینمایی علاقمندان آثار سینمایی برای نخستین بار در ارومیه به تماشای فیلم سینمایی در آغوش درخت می‌نشینند.

« در آغوش درخت»  به کارگردانی و نویسندگی « بابک لطفی خواجه پاشا»  است که در آن بحران زندگی کیمیا و فرید در ۱۲ سالگی ازدواجشان با نقش آفرینی«  مارال بنی آدم ،جواد قامتی،  روح الله زمانی و اهورا و رایان لطفی » به تصویر کشیده شده است.
  این فیلم در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد و ضمن نامزدی در رده‌های مختلف جشنواره از جمله بهترین طراحی صحنه ، نقش اول زن،  نقش مکمل مرد،  کارگردانی و بهترین فیلم؛  جوایز بخش‌های « بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول»  این دوره از جشنواره را به دست آورد .

« بابک لطفی خواجه پاشا»  متولد سال ۱۳۶۰ شمسی ارومیه و یکی از کارگردانان فعال عرصه سینمای ایران است که بیش از این کارگردانی فیلم سینمایی«  آبی روشن » و ایفای نقش در آثار سینمایی خورشید و محمد رسول الله مجید مجیدی و فیلم سینمایی قصر شیرین رضا میرکریمی را در کارنامه هنری خود دارد. 

ارسال نظر